Listen free for 30 days

Listen with offer

Preview
  • Customer experience

  • Todo lo que necesitas saber para diseñar y medir tus experiencias cliente
  • By: Luz Hernández
  • Narrated by: Salvador Serrano
  • Length: 3 hrs and 54 mins

£0.00 for first 30 days

Pick 1 audiobook a month from our unmatched collection - including bestsellers and new releases.
Listen all you want to thousands of included audiobooks, Originals, celeb exclusives, and podcasts.
Access exclusive sales and deals.
£7.99/month after 30 days. Renews automatically. See here for eligibility.

Customer experience

By: Luz Hernández
Narrated by: Salvador Serrano
Try for £0.00

£7.99/month after 30 days. Renews automatically. See here for eligibility.

Buy Now for £9.99

Buy Now for £9.99

Pay using card ending in
By completing your purchase, you agree to Audible's Conditions of Use and authorise Audible to charge your designated card or any other card on file. Please see our Privacy Notice, Cookies Notice and Interest-based Ads Notice.

Summary

La Customer Experience es una disciplina con una demanda creciente que despierta mucho interés. Solo en países de habla hispana hay 49.500 búsquedas al mes por Google del término "Customer Experience". Pocos son los profesionales que saben del tema y que ofrecen un método que permita diseñar Experiencias Cliente relevantes y rentables .

Este libro explica el método CX3C, un método sencillo y eficaz que consta de 10 fases para que el "lunes", cuando el lector llegue a la oficina, pueda empezar a trabajar con sus compañeros en diseñar y activar Experiencias Cliente relevantes y rentables.

Al comprar este título, el archivo PDF que lo acompaña estará disponible en su confirmación de compra enviada por correo electrónico, así como en su biblioteca, desde su ordenador.

©2023 Editorial Kolima (P)2023 Editorial Kolima
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

What listeners say about Customer experience

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.